Thursday, September 11, 2014

Vote SINUHA for #mylipstyle contest by Lip Ice

Assalamualaikum.

selfie tudung ronyok.

Hai lovelies,
Semoga hari ni merupakan hari yang indah buat korang.

Hari ni aku nak cerita tentang "kerajinan" aku yang aku tak tahu datang dari mana untuk masuk contest #mylipstyle by Lipice ni. mwehehehe


Sebenarnya aku baru beli Lip Ice Water Colour (Kissy Pink), Colour Gloss and Sheer Colour semalam-preparation untuk balik Egypt. Egypt kering kot. *kipas2 tangan.

Egypt memang negara yang kering. Aku tak tipu. Kalau kat M'sia, aku rasa Lip Balm tu macam...

"Alaa, tak pelah. Minum air je"

tapi kalau kat Egypt memang selalu je kena tegur bibir kering. *sigh*
Padahal bukan apa, aku asyik lupa je nak pakai. *ketuk kepala. So Careless me.
Sampai satu tahap, aku terpaksa masukkan lipbalm dalam pencilcase, so that aku tak lupa.

Eh,Panjang pulak cerita. 

Okay.
So, Ceritanya pagi tadi aku telah pun bersiap-siap untuk Selfie. Sebenarnya takut juga. 
Yelah, Selfie sorang2 dalam rumah... takut je ade yang menumpang.urgh! Mintaklah dijauhkan.

haa! Look girls, the result, walaa~
Gambar kat atas nilah yang aku hantar for that contest. Korang if nak join, boleh buka FB Lipice Malaysia, okay? ^_^

Mintak vote satu, ya?
So, dah alang-alang aku join ni. Nak jugalah minta korang vote aku satu.
Alang-alang menyeluk pekasam, biarlah sampai ke pangkal lengan. Ahaks.

Just go to this link and vote me k?
Muahh cikedd. Berjuta sayanglah untuk korang and....

*kalau malas nak scroll, just enter je nama aku. Then, it will go direct to my picture tapi kalau banyak masa/rajin bolehlah scroll lama-lama and look at all those beautiful ladies.

Ok, till then girls. Bye2

See ya' next time. :)

9 comments:

  1. All the best, dik. Insya Allah nanti akak terjah. Line ni menyiput akak dah hilang sabar :)

    ReplyDelete
  2. punye la nk tayang lip ice kat bibir, sampai terjungkit bibir ye..hehehe..gud luck!!

    ReplyDelete
  3. kalau akak nak join nie...entah apa yang akan jadi..haha

    ReplyDelete
  4. Insyaallah.....dah pergi FB tp nampak Diana Danille jer...nantilah cuba vote

    ReplyDelete
  5. DONE VOTER..SAYA VOTER KE 12............cepat cepat promoteeee..heeeheeheeheehee

    ReplyDelete