Sunday, September 21, 2014

Dah Sampai Alex Semalam.

Assalamualaikum.

Selfie first pada hari pertama kuliah. weehooot!

#First sekali nak cakap sorry kepada sesiapa yang tag aku, Sorry shesangat ye awak, nanti bila ada masa saya respond.

Okay,
Aku dah selamat sampai Alexandria, Egypt semalam. Sampai dalam pukul 4.30petang waktu tempatan tapi sampai rumah malam (tak tahu pukul berapa). Sampai-sampai.... Setelah angkat beg, housemates sambut birthday titeww... maluu angat. macam blushing je pipi kite. lulz. btw, thanks housemates. 

Nasib baik keadaan bilik aku "okay". Okay sebab aku memang dah expect the worst. Aku membayangkan bilik aku dah berpasir dengan kerusi meja berantakan dek ribut pasir yang mungkin berlaku semasa ketiadaan aku selama 3 bulan. Tapi Alhamdulillah, cuma debu je banyak. kerusi meja still dekat tempat yang sama. Kipas aku rosak--okay ini pun perlu cerita ke?

xpelah.continue...

tapi nasib baik aku beli kipas&lampu rechargable dekat Mydin. So, tidaklah tidur berpanas. harap2 tahan lamalah sebelum aku jumpa kipas baru. Mohon doakan agar aku jumpa senior  yg nak jual kipas dengan harga yang murah-murah-murah dan murah. 

Kelas??

Kelas okay je tadi. First day kann....Tapi tak tahulah esok-esok dan seterusnya, dimana kemungkinan aku untuk melompat/menjerit/melalak tak tentu pasal akibat stress akan berlaku. *tangan di bahu mata juling ke atas. mulut miming "over sangat".


Haa.. and bersyukur sebab masa fly semalam, Nina hantar aku ke airport. Thanks buddy.

.............................................................................................................................................

untuk pengetahuan, aku dah banyak type and delete, type and delete, type and delete......
sebab apa yang aku nak cerita pasal Nina rasa macam ayat sahabat cliche sgt and untuk mengelakkan kalian semua dan aku nak termuntah berbaldi, lebih baiklah aku bagitahu ayat dengan ringkas je.

Nina ni Bestfriend aku.

Dengan itu, aku mengakhiri entry aku pada kali ini. 

Sekian.

3 comments:

  1. alhamdulillah dah sampai dengan selamat...birthday ke? happy belated la ye syg...kak sally xtau...semoga berjaya dunia akhirat :)

    ReplyDelete
  2. Tengok nama Nuha ni teringat AF sebab ada sorang tu nama Nuha hehe....
    Cepat cepatlah habiskan study tu nak suh check gigi hihi

    ReplyDelete