Sunday, September 28, 2014

Day 5: 3 Perkara yang Sinuha ingin katakan pada bekas kekasih.

Assalamualaikum.

#30DaysChallenge-Day5

"titew nak cakap kat ex-boyfriend titew yang titew sayang sangat kat dia..."
-mata malu-malu. tangan silang belakang. Badan goyang-goyang. Kaki main batu kecil di tanah. (amat gedikks)

***

Big HAHA.
Maaflah. Kalau itu sebenarnya yang korang harapkan dari aku sebab ia takk akan berlaku! Bhahahaha!!! *ketawagayalanun

Melompat dari satu batu ke batu yang lain. Mata korang melilau melihat lanun macam aku ni. Teruja. *lanunpakaitudung. Rare kan?

Hari ni aku nak bawa watak Lanun.*Kching-kching.-bunyi tangan cangkuk lanunku yang diasah pisau.
Lompat lagii dari batu tinggi ke batu yang laagi tinggii!

Cing.cing.cing. Aku lompat dari satu batu ke batu yang lain dengan pantas! dan tetiba...... mata korang bersinar melihat apa yang diukir oleh aku ke batu tu. *teror gak tangan cangkuk ni.

Tadaaaa!

"SINUHA TIADA EX-BF"

kwang.kwang.kwang.

By, #Teamsingle

Thanks for reading.
May you have a bright day ahead. ^_^

2 comments:

  1. Assalmualaikum...if anis la kan..anis nak cakap time kaseh sbb kite pernah jadi sejarah dlm idop sye..sye sgt bahagie dgn kehidupan baru sye..bahagie dgn suami tittew...hihiihih
    extrea over gedikss ni ahkak jemah ni...tsktsk

    ReplyDelete
  2. baru day 5? sempat ke habiskan? hehe :D

    ReplyDelete