Tuesday, January 6, 2015

Ribut Pasir Melanda

Assalamualaikum.

'Desir Pasir Di Padang Tandus, Segersang Pemikiran Hati,
Terkisahku di antara cinta yang rumit'

Beremosikan ayat-ayat cinta pula aku malam ni. Nasib baik aku kongsikan bait-bait lirik ayat-ayat cinta je, bukan nyanyi depan korang. Ada karang, aku kena sepak terajang dek soghe semerdu keldai. Hik Hok Hik Hok.

Kalau kena sepak terajang dek soghe macam keldai mujur lagi. Kalau kena disambar petir, Prenggg! mati kejung aku. Nauzubillah.

Hari ini cuaca sejuk. Angin kuat. Dengar berdentam dentum bunyi angin berlaga di pintu kaca balkoni aku. Tum Tam Tum Tam. Mujur tahun ni aku pakar. Dah pandai kunci pintu balkoni. Kalau tahun lepas, boleh kata berperang jugalah nak tutup pintu. Now, I've got skill. Cehwahh!
Aku ada ceritakan bagaimana aku berperang entri ini.

gigih aku menahan sejuk demi sekeping gambar
Hah. Nampak suasana coklat dan berdebu pemandangan dari balkoni ni. Gambar ini tiada filter. Memang coklat sejak azali. Amacam bagaikan sedang berada di zaman 60-an bukan?

hah. Ini suasana normal. Tengok perubahan warna jek. Bezanya cuma satu aku ambil angle belah kanan (yg gmbr atas). dan satu lagi aku ambil angle belah kiri (gmbr bawah)



Saje je nak share. Sharing is Caring kan? *lirik mata mengada* kikiki. ^_^
Pang! Satu tamparan 3T bagi dekat diri sendiri. Tamparan Toxic Tornado. Sekali lempang timbul satu cop hazard di pipi kanan dan kiri. Tembus..

Thanks for reading.
Ciao!

15 comments:

  1. risau kalau keadaan camni ada depan mata kan..

    ReplyDelete
  2. Subhanallah! Kuasa Allah kan. Hmm, Nyway, jaga diri baik2 dekat sana ya. :)

    ReplyDelete
  3. cantiknya kak.. dekat mana tu ye?

    ReplyDelete
  4. Jaga diri ya. Kalau bab ribut-ribut ni, sendiri pun rasa risau. Kalau ribut salji dekat sini, memang nampak putih je semua.

    ReplyDelete
  5. subhanallah cantik permandangan dkt situ. Jge diri yer kak :) Moga sihat slalu ^^

    ReplyDelete
  6. cntiknya..kat mana ni? apa pun hati2 ya dgn musim2 skg ni.. ^^

    ReplyDelete
  7. bezanye dgn pemandangan asal. gelap terus tu. take care sinuha :D

    ReplyDelete
  8. Bezanya! Selalu kalau ribut pasir ni kita akan dapat predict atau tiba2 jadi, sinuha?

    ReplyDelete
  9. nampak cantik pulak walaupun coklat. nampak ancient gitu. ^^

    ReplyDelete
  10. singgah sini ye :) Done follow . FOllow back please boleh ? Dah follow tinggallkan jejak yee :)

    ReplyDelete