Saturday, December 27, 2014

Phylox Princess Project 2.0

Assalamualaikum.

Kalau korang pernah baca entry blog aku yang bertajuk Shooting Project di Country Garden, mesti korang dah aware pasal Phylox Princess Project ni.

and Alhamdulillah 11 November yang lalu. Program ni dah selesai dengan Jayanya.
*clapsikit*



Phylox Princess Project 2.0 kali ni bertemakan Royal Masquerade, and memang ramai yang datang dengan Mask yang pelbagai warna dan bentuk. Colourful sangat. *walaupun time ni sebenarnya sedang musim mid-term*

Terdapat 3 Aktiviti sepanjang Program ini dijalankan. Antaranya adalah Princess's Got Talent, Wizards Magic Mirror, and Royal Blood Award.



7 Persembahan Princess's Got Talent memang memukau audience. Ada tu selalunya pemalu, tapi bila di atas pentas. Haa! Amik kau! Keluar semua bakat terpendam.

Wizards Magic Mirror adalah pertandingan macam Celebrity looks-alike. Ramai yang hantar penyertaan. Ada yang hantar muka macam Princess Jasmine (aladin)lahh, muka sama dengan irma hasmie, and yang sama dengan Siti Nurhaliza pun ada.
Pemenang untuk Wizards Magic Mirror adalah yang muka sama dengan Liyana Jasmay. *Sori gambar tak boleh share*.


and *drumrolls*
Royal Blood Award memang acara yang dinanti-nantikan oleh para hadirin.
Royal Blood Award ni adalah anugerah yang akan diberikan kepada Princess yang datang dengan mengikut tema dan memenuhi syarat iaitu perlu menjawab soalan daripada evil witch.Muehehhe.
and Finally, Pemenangnya adalah: Najihah.

Aku harap sangat semua orang happy pada malam tu and it seem so. Objektif program ni sebenarnya adalah untuk merapatkan ukhuwah antara batchmates Phylox antara Pelajar Jurusan Medic dan Dentist. Satu mini activities yang diselitkan adalah sesi tukar hadiah antara batchmates and this is so cutteeee, aku dapat mini elephant. Kikikii. ^_^

Well, itu jelah kot. Blogpost ni sepatutnya aku post sebulan yang lalu..tapi,, hmm...biasalah kann?
*tutup muka*


" Be A Girl with a mind,
A Woman with attitude, and
A Lady with class"

Thanks For Reading.
Byeee!!!

2 comments:

  1. Akak clap clap clap dr jauh ye, sinuha :)
    Legakan bila semua selesai. Event nampak meriah & happening.

    ReplyDelete
  2. Cantik-cantik semuanya yang datang event ni.

    ReplyDelete