Monday, May 5, 2014

Life Update #2

Assalamualaikum.

Eh, sejak bila dunia ni macam indah je? Hehehe. Macam berbunga-bunga je aku tengok. *cett. Padahal semalam baru ribut pasir. Perubahan mood seketika.


My very first baby full denture



Ok. Just want to share what I've been working on for this past 2 months. Tak de benda pun nak cerita. Esok ada Final practical exam untuk prosthodontics and aku kena remove all the posterior teeth (gigi belakang) and pasang balik semula. Risau juga sebab aku macam lemah bab posterior teeth ni. Time nak pasang ni pun, lama juga aku buka cabut pasang alter buka balik pasang balik . Boleh faham tak? Dia macam menguji kesabaran aku. Akhirnya, jadilah juga walaupun tak sesempurna orang lain. Tapi, Bolehhlah~~ dari tak ade.

Ok. Itu je. Ceritanya aku dah tampal sticky note bertuliskan "EXAM MODE=ON". Tapi, nampaknya aku masih lalai dengan perkara-perkara yang tak berfaedah. Sigh. :( 

Sekian.


1 comment: