Friday, December 28, 2012

Sucinya Lab Coat-ku

        Seperti entri yang sebelum ni, yang baru sahaja aku post tak sampai beberapa minit yang lalu. Aku dah bagitau yang I'll be taking my final exam tomorrow. yess tomorrow! animal physiology!

Tapi pasal self-awareness yang kurang dalam diri, aku masih berada di depan lappy just untuk buat post yang betapa sucinya labcoat aku.

Suci kann?

   Esok aku exam practical animal physiology dan memang sewajibnya kena pakai labcoat. Mungkin pembaca tak sedar apa masalah dengan lab coat aku yang sememangnya nampak bersih di lensa kamera. Namun, secara batinnya. Ia berbau kerosene. Nasib akulah jadi pelajar dentist yang memang sentiasa ada sebotol kerosene untuk memang tidak sengajakan tertumpah di lab coat aku ataupun jika tidak tertumpah, ia akan membawa kesan kepada lab coat yang aku pakai apabila menghadiri Practical Session Dental Anatomy yang memang sejujurnya kami bermain dengan api.

  Tapi pasal dengan sifat aku yang memang malas nak basuh di akhir waktu (hapdate belog jadah kau boleh pulekk), aku dengan sifat abqari (genius) aku decided untuk spray jek bebanyak minyok wangi sebotol. 

k, ends of entry. bye!

No comments:

Post a Comment