Thursday, December 6, 2012

Dentist's Family Day

Salam :)

Haloo-haloo y'allz.

Hari ni aku nak cakap pasal Dentist's Family Day. X nak cakap banyak2 pun. Saje jek nak masukkan gambar yg aku dah tangkap. Tp mcmmane pun aku teringin nak cakap gak sket pasal program ni. Karang aku masukkan gambar membaalifbaya buta, korang x paham lah pulak kann. So better aku terangkan sebelum kepala otak korang jadi serabut macam sabut.

  Dentist's Family Day ni senanye satu hari yang senior2 kitorang plan utk merapatkan ukhuwah antara senior and junior dentists di tanah Alexandria, Mesir ni. Senior kitorang pun panggil student dentist dari mansoura which is aku dah x ingat dah name dorang sampai sekarang.comel. Kirenye program ni memang utk kitorang saling-mengenali.


Alhamdulillah. Program berjalan dengan lancar. Kiranya boleh dijadikan program release stress. Dapatlah kitorang mengenal senior yang kadang2 memang x sempat nak tegur time dekat fakulti.
hehe -->aku rasa macam aku tgh buat ayat skema.


Ni group aku time program tu. Ice-breaking dengan student2 dentist. Name group kitorang
DENT'S GLAM-Kak Biha yg bg name tu (bju purple pakai selendang)


Time ni tengah beratur nak hamekk makanan. Pergh. Serious. Panjang giler barisannye. Kebulurr oden.

gambar ni: no comment"

Program ni start pukul 3 and habis pukul 5. Kat sini, pukul 5 dah maghrib dah, sebab dah masuk musim sejuk, so malam lebih panjaaaaang dari siang. huhu. Tp time program ni x sejuk sangatlah. tapi pada pagi tadi which is pagi sebelum aku post entri ni.suhu mencecah 14degree, brrr..sejuk.

Kalau perasan, kat atas bench tu ade hadiah and hampehh. satu pun aku x dapat.

and lastly,,, 


Aku tak paham asal roommate aku kate gambar ni lawa. hmm? aku rase biase jek. Die  kate  chuwit.. aku still kate dalam hati ..biasa jek.. hmm? aku pk lagi.. maybe gambar ni buat die nampak pemalu kot. So, pasal aku kawan yang baik.. So, aku pos jeklah gmbr ni.. manelah tau orang lain pun rase gambar ni lawa. Maklumlah, kadang2 aku ni pesimistik sikit.

k, that's all from me. buhbye. :)

No comments:

Post a Comment