Wednesday, January 15, 2014

Life Update #1

Assalamualaikum.

Masa aku dekat airport, sebelum bertolak dari Malaysia. Aku dah rancang nak tulis blog after aku sampai Egypt. Acah-acah, "finally arrived" gitulah. Tapi, Heh! Memang tidaklah aku buat post itu kann?

Sekarang, aku tengah final exam. In 2 weeks time, habis dah sem 3 aku. Oh, pantas! semuanya berlaku terlalu pantas! *dramaqueen* Tahun ini 2014. Okay, umur dah berubah tukar jadi angka 2 di depan which is totally sad!
maybe in next 5 years, aku akan jadi kalangan manusia who says sorry, umur rahsia. Now, I kinda understand that feeling. 

My life totally hectic sekarang ni. Rasa macam ade typhoon melanda egypt dek terpaksa final exam without study week,Buku berlambak tak baca lagi plak tu plus, pihak uni nak habiskan sem cepat2x sebab takut revolution, etc. 
memang TERBAIK!

kan aku ade cakap yang aku nak buat ala-ala "Finally Arrived" gitu kann? Haa~
Sedar-sedar tiket flight 31st Jan dah simpan  dalam almari untuk winter break ni tp problem nya adalah Visa. Visa aku tak siap lagi. Takut tersekat di lapangan terbang Borg El-Arab. T.T  
Aku harap-harap masalah tu selesai. Tolong doakan juga ye...? 

Next, walaupun dah kira nak masuk 2 years dekat sini. Elaun aku masih belum masuk dalam bank. Aku terpaksa menggunakan sistem manual, terima bank draft dari mara and cash kan dekat bank. Oh! serabut. Tak tahu bila elaun akan dapat masuk seperti student2 yang lain.

Haa! Nampak tak life totally mess sekarang ni. Aku consider "the beautiful mess" of my life. pfft~ hmm. 
Okay. Memang nampak macam tengah meluahkan perasaan. 
Thanks kerana membaca :)

toodles 
xoxo

2 comments: