Tuesday, November 27, 2012

Stawberries Babies

Assalamualaikum. 

Hi, entri kali ni nak cakap pasal first stawberry yang aku makan kat mesir.
Woot..woot. Sedap uwh.. di makan dengan NuCrema yang disponsor oleh kawan sebilik aku, Fatin Hamimi.


Hehe. sedap gilerrr.... sedap..sedap...sedap.. laziz awi!!

half kilo khomsah geneh @ 5 L.E @ RM2.50

     Tadi situasinya begini:


    Suasana sunyi sepi di bilik nombor dua, tingkat tujuh. Kelihatan Fatin Hamimi sedang menelaah mata pelajaran. Izzati dan Hajjar pula sedang sibuk menguruskan diri sendiri. Entah apa perkara yang mereka berdua lakukan pun mereka tidak pasti. Mungkin sedang melayaan perasaan sendiri agaknya. Kesejukan pada malam itu seakan2 menggigit tulang mereka. (erk, ape ko buat ayat ni hajjar??). Tiba-TIBA!!

JENG.JENG.JENG

   Terdengar bunyi derapan tapak kaki yang mereka tidak asing lagi. Selangkah demi langkah, tubuh yang berpakaian cardigan putih dan tudung hitam masuk kedalam bilik mereka. Semua mata tertumpu kepada mata tersebut dan tiba-tiba....

"Eh, korang, jom makan stawberry nie" syera dila menyapa.

"NAK!!!" 

Kitorang pun apelagi,berkerumunlah nak makan stawberri.. sebelum makan kitorang berposing2 dulu and tadaa~~




hehe. gambar dah bape kali amik. Stawberri satu pun x makan lagi. Semua gilerr camera. huhu.

Ok. that's all from me. buhbye. 

*Thanks kerana membaca entri ni walaupun saya dah tau dah sape pembacanye :D ehehe*




2 comments:

  1. who's the reader ? bace I punye blog . khas untuk U .

    ReplyDelete