Thursday, November 1, 2012

Fly-Part 2

Hi,
X sangka Fly ni ada part 2. Tercangak jugak aku depan laptop ni sambil menaip dan sambil terngiang-ngiang lagu fly-hilary duff

Fly.Open up the part of you that wants to hide away

  Haha. Bajet kene jek lirik lagu tu dengan tajuk entri. 

  FYI, aku naik Qatar Airways. Perjalanan mengambil masa lebih kurang 12 jam. Macam x penat sangat sebab kali berjalan kitorang merentasi masa.. dan walaupun perjalanan 12 jam tapi sampai kat mesir pukul 12tengahari(lebih kurang gitu). Dont worry, aku x jetlagged sangat sebab daya dah bagi aku teknik untuk x jetlagged. So, aku dapat adapt dengan waktu mesir sehari jek.

Teknologi!: Sempat gak ar tengok cerita Brave.

Hehe, padahal gambar kat atas tu jakon. First time dapat naik flight ada tv. Hehe. Memang padah benda alah tu aku kerjakann. X termasuk radio kat tepi tangan tu lagi. Even siaran arab yang banyak..aku buat2 dengar jek. *konon practice arab. Coii. pastu, aku dengar siaran english jek.

Breakfast. Yum.yum

Ini omelet with chicken

HAH! atas tu nasib baik aku amik omelet with chicken. Kalau aku dok ikut kawan aku minx omelet with blackbery. X niaya aku nak makan benda macam telur dadar campurr jem. kann pelik ngasenye tu?

Pemandangan doha dari atas flight

  Lawa kann? kalau korang tengok real lagi lawa. Xtau lepas bape jam.. Kitorang transit kat doha. Tapi pasal flight awal dah delay.. Kitorang kena terkejar2 mengejar second flight.

Gambar yang sempat diambil dekat doha.

   Gambar kat atas tu, xtau benda alah ape aku naik. Tapi yang pasti dia terus bawa kitorang dari kapal terbang ke airport. Time ni sume jakon. Eksaited terlebih. Orang2 arab pandang pewlik jerr.. tapi apa kesah ? dorang bukan kenal kite ponn.. haha.

Ni time flight second. xde tv! alorh!

    Dari Qatar nak ke Alexandria,airport amik masa 3 jam jek, tu yang flight x seSYOK td tu.

and finally,

Egypt! here we come!!!

  Kitorang arrived pun dekat egypt. 

Geng Ulun Nuha aku!

   Kat sini ada program Ahlan yang sambut kitorang. Memang bestlah disambut. Pelajar2 baru. hehe.


Masa disambut kitorang terus diberi nombor bilik and floormate. ehem. Budak first year~~, kenalah duduk asrama tapi asrama die best. nanti aku buat entri pasal asrama dia eh.. hehe.

YO! Budak kangkar dah sampai mesir.
Giler innocent muka aku Opsie! lupe plak aku memang innocent pon. mwahahaha!

Bye2. Peace from egypt!

P/S: Mungkinkah ada part 3? hmm. lihat saja nanti.











No comments:

Post a Comment