Saturday, October 25, 2014

Day 18: Siri TV Kegemaran

Assalamualaikum.

30DaysChallenges-Day18

Siri TV Kegemaran.

Masa aku sekolah rendah dulu, Aku minat Lizzie McGuire.
Time tu dia tayangkan dekat TV2 waktu malam. *akutakdeastro,



Lepas tu, bila dah besar sikit... aku suka layan drama melayu macam Manjalara, Sindarela, Tari Tirana. Tapi aku still layan je Wizard of Waverly Place, Sonny with a chance, Hannah Montana etc



Sekarang, dah jarang dah,, hmm.. atau lebih tepat TAK tengok TV. Sini tak de TVlah awaa~

So, Di situ mulanya perjalanan aku layan cerita Korea, sebab itu je sumber downloaded drama yang paling senang dapat dekat sini. Haha. *nampak sangat ramai bdk sini peminat korea.

Tapi kann... Drama Korea ni kira bersiri ke? sebab  dia kalau dah tengok, memang bantai satu hari habis 2-3 episod. lulz.

Ok.Berbalik pada soalan.

Siri TV Kegemaran?

Siri TV Kegemaran aku, aku pilih Lizzie McGuire & Sindarela.

Lizzie McGuire lakonan Hilary Duff, Adam Lamberg, & Lalaine
Sindarela lakonan Syarifah Amani, Bront Palarae, & Remi Ishak

sebab?

Best.

Kbye, nak bersiap untuk ke kelas.

Thanks For Reading. :)

4 comments:

  1. Lizzie McGuire ! kegemaran gue juga .. :)

    ReplyDelete
  2. betul,drama melayu dulu best2. sinderela salah satunya. lizzie pun best gak. ^^

    ReplyDelete
  3. lizzie mcguire my fav. heee. ada adam lamberg ? xperasan pn :)

    ReplyDelete