Monday, September 2, 2013

Hye Penendang :)

1 2 3 .. action!

Hye Keekers! *waving hands*


*bunyi dvd rewind*

Opsie. Sorry. Aku tersalah masuk saluran sosial berteknologi tinggi zaman sekarang ni. Hehehe. 
Ok. Ini satu gurauan. *senyumnampakgigi*

Assalamualaikum,

Dear Bloggers.
Memang tidak akan terbelah bagi kasih aku dekat dunia blogging. Lagi-lagi bersama rakan bloggers yang really supportive membaca entry aku yang hentah apeee-apeee ntah. Tapi, aku perlu mengikut arus pembangunan teknologi supaya aku tidak ketinggalan. *tears dropping*

Dears Bloggers,
ok. ini sudah merepek. Terima kasih kerana sudi membaca permulaan entri ala-ala zaman Tok Kaduk.
ngeh-ngeh-ngeh-ngeh. Sila bayangkan aku sedang tersenyum kambing sambil air liur meleleh.

Just nak inform kat semua, aku sudah ada Keek. yeay! 

ok bye. itu saje. *senyumseikhlasmungkin* :)

#pasal tajuk entry tu, saje je bagi gempak.. kikikikiki.

No comments:

Post a Comment